O nas

Doświadczenie, jak i bogata baza merytoryczna oraz „zaplecze” w postaci pracowników naukowych pozwalają wciąż doskonalić warsztat pracy serwisu oraz dążyć do ciągłego polepszania jakości świadczonych usług.

Źródłami informacji są dla nas:

  • archiwa,
  • bezpłatne i płatne bazy danych,
  • bibliografie,
  • biblioteki,
  • czasopisma branżowe (specjalistyczne),
  • fora internetowe,
  • grupy dyskusyjne,
  • informatory,
  • konferencje,
  • literatura fachowa,
  • ośrodki informacji,
  • prasa, radio, telewizja,
  • publikacje naukowe,
  • sieć Internet (także ta „ukryta”),
  • wywiady i konsultacje ze specjalistami.

System obsługi klienta oraz obieg informacji w naszym serwisie jest w pełni skomputeryzowany, co pozwala na szybka odpowiedź na zapytanie.

Wartości, które nas cechują podczas wykonywania naszej pracy i w kontaktach z Klientami, to profesjonalizm, uczciwość i przestrzeganie norm etycznych.

W naszym serwisie rozumiemy, że decyzję, które musisz podejmować czasami są trudne, często wymagają rozwagi, zawsze i wszędzie Ci towarzyszą. Pomagamy podejmować trafne decyzje, oferując zarówno globalny zasięg, jak i lokalną wiedzę i doświadczenie. Doświadczenie jak i bogata baza merytoryczna oraz „zaplecze” w postaci pracowników naukowych pozwalają wciąż doskonalić warsztat pracy serwisu oraz dążyć do ciągłego polepszania jakości świadczonych usług.


Wartościami przyświecającymi nam w pracy są:

  • rzetelność naukowa
  • partnerstwo
  • lojalność
  • zaangażowanie

Dekalog naszego serwisu:

  • Zależy nam na zadowoleniu klientów bardziej niż na „sprzedawaniu usług”,
  • Rozmawiając a klientem mamy szczery i autentyczny uśmiech na twarzy,
  • Zawsze dotrzymujemy danych obietnic klientom,
  • Jesteśmy przyjaźni i pomocni dla wszystkich klientów,
  • Słuchamy uważnie i aktywnie wszystkich klientów, angażując się w rozmowę,
  • Utożsamiamy się z problemami klientów, a na skargi i reklamację szybko reagujemy,
  • Co jakiś czas spontanicznie robimy coś co zaskoczy klienta,
  • Lubimy rozmawiać z klientami,
  • Traktujemy klientów tak, jak oni chcieliby być traktowani, a nie tak, jak uważamy za słuszne,
  • Możemy szczerze powiedzieć: KLIENT NASZ PAN!